Nu stiu cati ani aveam. Tot ce tin minte e ca tocmai terminasem liceul. Eram in relatia care urma sa fie cea mai lunga din viata mea pana acum dar nu de asta vorbesc. Silvia era o prietena a unei prietene a ei. Well…pe masura ce puteau exista prietenii pe vremea aia. Ca mai toate lucrurile d atunci, nimic nu a rezistat.

Era soare, frumos, eram intr-o curte la o tigara intr-un leagan langa o masa si apar cativa prieteni comuni. Printre ei si Silvia. Tot ce pot sa spun despre prima impresie este “sweet”. She was sweet. Era micuta, arata foarte bine si iesea in evidenta imediat. Din nefericire, felul in care arata a dictat multe. Avea 17 ani. Asta nu aveam cum sa uit avand in vedere ca practic toate fetele care mi-au ramas in minte de atunci aveau 17.

Silvia era frumoasa si plina de viata. Pana intr-o seara in care am ramas mai multi socati. Fetita asta de 17 ani se prostitua. Din nefericire, nu asta era cea mai mare problema. Maica-sa disparuse din peisaj si ea ramasese cu taica-su. Taica-su a violat-o. Toate astea le-am aflat intr-o noapte in aceeasi curte unde am cunoscut-o. Din “fericire” asta s-a intamplat o singura data.

Daca nu era de ajuns evenimentul tata si faptul ca o batea constant si ala era un mare bautor de alcool, Silvia noastra a fost si filmata de peste cand facea sex. Bineinteles, acea caseta era folosita ca santaj. Superb, nu?

Partea cu tatal s-a rezolvat cand o turma de baieti de cartier au avut grija ca el sa nu ii mai faca nimic. A fost o bataie simpla si fara spitalizare insa de ajuns ca tipul sa nu mai faca nimic dubios. Politia bineinteles ca nu stie vreodata ce sa faca in astfel de cazuri si nici nu se implica prea des in Romania noastra iubita.

Partea cu pestele nu am idee cum s-a rezolvat dar presupun ca a iesit si aia cat de cat ok.

Intr-o zi m-am dus la un restaurant la nimereala pentru ca voiam sa mananc ceva rapid. Stateam la masa cand m-am trezit cu Silvia la masa. Acum lucre acolo. Ospatar. Castiga bine si zambea. Arata mai bine ca oricand si dupa ce am vorbit putin am ramas si eu cu zambetul pe buze. Chiar era bine si isi refacea viata. Nu stiu daca si-a continuat scoala dar dup ce a trecut prin ce  a trecut presupun ca nu e o problema sic a va putea face orice vrea.

Mi-am adus aminte de Silvia in Mega Image. Era o fata care mi se parea cunoscuta. Am urmarit-o putin prin magazine ca sa imi aduc aminte de unde. Nu, nu era Silvia dar semana foarte mult. Well…daca era ea, even better. That girl looked great.

Leave a Reply

