Sunt client ING Bank de peste 12 ani cred iar 2017 va fi, cel mai probabil, ultimul an. Nu pot sa fiu clientul unei banci care isi minte pe fata clientii. Si o mai face si prost.

Ce s-a intamplat?

Presupun ca majoritatea clientilor ING Bank stiu de problemele MASIVE de anul trecut. Ce multi nu stiu este ca raspunsul initial al bancii a fost ca problema vine de la Mastercard, nu de la ei. Abia dupa ce lumea a facut scandal ca Mastercard nu are nicio problema ING a recunoscut ca ei au de fapt probleme, niste problem care au durat peste 3 zile.

Trebuie sa precizez ca in acesti peste 12 ani nu am avut nicio problema. In ultimul an am avut vreo 3-5 intarzieri de plata. Ultima a venit acum.

In fiecare saptamana de ani de zile retrag bani din Paypal. Procedura este mereu aceiasi si nu s-a schimbat mult in ultimii ani. Dimpotriva, s-a imbunatatit. Acum poti sa primesti banii a doua zi, maxim a treia in anumite situatii. Asta pentru ca la un nivel mondial totul e mai rapid.

Am retras marti, Paypal a trimis marti. Banii nu au ajuns. Miercuri nu. Joi nu. Vineri deja sun la banca sa ma plang. Raspunde femeia de acolo si spune ca a venit mesaj si ca urmeaza sa vina plata pana in 21:30. Ok. Hai sa asteptam. Trece 21:30, nimic. Sun si intreb ce se intampla. Raspunsul a fost “superb”. Cica banca e in pauza bancara deci nu poate sa verifice nimic. OK. Hai sa revenim dupa pauza bancara. Sun din nou si surpriza: raspunul a fost ca sunt problem cu VISA. VISA ar fi decis (asa deodata) ca banii pe care trebuiau sa mi-i bage in cont vineri vor fi creditati luni. De la 18:30 cand trebuia sa se crediteze vineri, la 19:00 deodata sunt probleme si vin luni.

E lesne de inteles ca m-am enervat maxim. Foarte rar fac scandal la un call center pentru ca nu e niciodata vina lor. Li se spune ce sa spuna si asta fac si ei mai departe. In schimb, de data asta s-a trecut o limita.

Ce aparent managementul ING Bank nu stie este ca orice posesor de card VISA poate suna la VISA. Am sunat si am intrebat care este problema. Raspunsul a fost exact ce m-am asteptat: nu exista absolut nicio problema cu VISA sau intarziere. Trebuie sa contactez banca si sa le spun ca nu exista probleme. Practic VISA mi-a spus ca nu exista probleme cu VISA si ING BANK a spus ca e vina VISA ca s-a SCHIMBAT data de creditare. Este lesne de inteles cine minte si cine nu in contextual asta, mai ales avand in vedere istoria minunata a ING Bank de a minti in comunicatele oficiale.

Alte Probleme

Dupa cum am mai spus, nu exista nicio problema cu ING BANK in trecut. Acum, din ce in ce mai multe. Daca pui o intrebare despre retrageri Paypal sau despre transferuri international vei primi raspunsuri diferite. Am pus ca test aceeasi intrebare foarte simpla de mai multe ori.

Cand sunt creditati banii dintr-o retragere Paypal pe parcursul unei zile?

Am primit foarte multe raspunsuri diferite. De fapt, fiecare angajat al acelui call center al ING Bank raspundea diferit. Cica banii intra dupa ziua bancara, intre 19:00 si 22:00, a doua zi, la 21:30, oricand in 24 de ore, etc, etc. Raspunsul corect este dupa incheierea zilei bancare, oricand pana la pauza bancara. Ceea ce este foarte amuzant este ca varianta oficiala mai nou este ca in momentul in care se primeste notificare de la VISA sa se faca plata in anumite valute, ING Bank face creditarea instant. Asta e un moment bun in care poti sa iti pui mana la gura, sa te faci sa tusesti si sa spui BULL SHIT.

Este clar ca nu gasesti niciodata un raspuns potrivit la call center. Dar nu e vina lor. Imi pare rau ca am tipat la ei si ca m-am enervat, chit ca DOAR atunci ajung mesajele mai sus, la aia care conteaza.

Ma gasesc in situatia in care nu mai pot sa mai am conturi ING Bank. Undeva in ultimul an ceva s-a schimbat, cel mai probabil echipa manageriala. Rezultatul este un serviciu din ce in ce mai prost. Cand iti bati joc de clienti si ii minti, trebuie sa te astepti sa renunte.

Dupa peste 12 ani, in curand devin FOST client ING Bank.

Leave a Reply

