Articolul asta nu este doar despre o baba nebuna. Este despre toate ca multe mai sunt. Aproape de unde stau exista un bloc mai nou (a se citi construit dupa 89). Mereu trec pe acolo cand imi plimb cainii. Initial aveam un caine, acum am doi. Doar voiam sa spun asta ca sunt niste suflete foarte faine, linistite si multe altele. Revenind.

In blocul ala sta o femeie la vreo 60 de ani, plus sau minus 5. E cunoscuta in tot cartierul ca face scandal la tot ce prinde si ca e nebuna. Toti spun “Las-o ca e nebuna!” Ce face femeia? Daca e ceva ce nu ii convine incepe sa tipe, sa injure si sa blesteme. O face pe geam sau in fata scarii. Cand merge pe strada e cumintenia intruchipata.

La un moment dat a facut scandal ca un batran muta zapada sa isi scoata masina pentru ca cica ar fi mutat-o langa blocul ei, de parca ar fi trebuit aruncata la gunoi sau ceva. Alta data au venit niste muncitori sa schimbe niste termopane la un vecin de-al ei. A inceput sa ii injure ca sa puna geamurile pe gard, de parca nu s-ar fi rupt gardul daca ar fi facut asta. Pe colega de apartament a injurat-o de 2 ori si a facut-o in toate modurile ca trecea cu cainele prin fata ferestrei de la casa ei. Ca cica e blocul ei si nu trebuie sa treaca pe acolo. Cand eram si eu a inceput sa injure ca sa ma duc la munca in loc sa plimb cateaua. Sa ne intelegem, e baiat catelul si e ca si cum ar fi baiatul meu, la fel ca la orice stapan normal de caine. Astazi, eram cu amandoi si colega. A vrut sa dea cu matura in caine. Am turbat. Mai aveam un pic si o dadeam cu capul de toti peretii.

Ca sa nu zica cineva ca e click bait, una dintre intalnirile cu nebuna a fost hilara. Tipa in gura mare ca e din Teleorman, de la Dragnea. Se uita la Antena 3 si e din grupul ala de oameni pentru care Dragnea, momentan, este regale universului.

Problema adevarata este urmatoarea. Au fost zeci si zeci de plangeri impotriva ei la politie. Politia nu face nimic. Astazi mi-am dat seama de ce. Cu zambetul pe fata a spus ca ea e nebuna si cu ceva timp in urma a spus ca oricum fac plangeri toti locatarii. Femeia are, aproape sigur, acte ca este nebuna. Drept urmare, politistii nu fac nimic. La cum se imbraca si cum e casa ei (sta la parter si se vede tot in casa), nu ar avea cum sa plateasca si sincer, chiar ar trebui sa se intample asta.

Oamenii astia sunt ignorati pentru ca vai Doamne sunt nebuni. Problema este ca deja a vrut sa loveasca un caine. A mai dat semne ca ar vrea sa loveasca dar inca ii este frica. Este doar o chestiune de timp pana va avea si mai mult curaj pentru ca politia nu ii face nimic. Nimeni nu ii face nimic.

Este nevoie sa loveasca un copil ca sa faca politia ceva? Si daca loveste un copil, va fi scuzata pentru ca e nebuna si vai, trebuia sa faca cineva ceva, nu?

Am multe problem in perioada asta. Daca imi atingea cainele stergeam cu e ape jos fara sa stau pe ganduri, la fel cum un parinte ar face daca i-ar fi lovit copilul. In cazul ala, eu sunt cel care ajunge sa aiba problem cu politia, nu? Chit ca face ea ceva prima, tot eu o sa am probleme pentru ca vai, e nebuna.

In alte tari dupa foarte multe reclamatii orice om ar fi avut foarte mari problem cu politia si daca persoana aia ar fi fost cu adevarat nebuna, ar fi fost internata, sau macar ar fi fost fortata sa treaca printr-un tratament. La noi nu. Astia sunt oamenii care voteaza, multi, foarte multi.

Si eu am problem psihice. Stiu asta. Dar ca aceasta baba nebuna din Teleorman de la Dragnea sunt foarte multe. Eu personal stiu 5. Cand fac ceva, vai e tragedie, chit ca totul se putea rezolva daca pasii corecti ar fi fost facuti.

Leave a Reply

